2015-03-18

Wiegenlied/ Suantraí

File: Friedrich Wilhelm Gotter
Cumadóir: W.A.Mozart

Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein (Wiegenlied)

Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein
es ruhn Schäfchen und Vögelein,
Garten und Wiese verstummt,
auch nicht ein Bienchen mehr summt,
Luna mit silbernem Schein
gucket zum Fenster herein,
schlafe bei silbernem Schein,
schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein!

Wer ist beglückter als du?
Nichts als Vergnügen und Ruh!
Spielwerk und Zucker vollauf,
und noch Karossen im Lauf,
alles besorgt und bereit,
daß nur mein Prinzchen nicht schreit.
Was wird da künftig erst sein?
Schlafe, mein Prinzchen, schlaf ein.
Codail, a stóirín, go lá,
Na héinín’ ’na gcodladh atá,
Gort agus gairdín fá shuan
Súile á ndúnadh ’ag an uan,
Solas ón ngealach ár mbá
Tríd an bhfuinneoigín go lách,
Codail, a ghile, go sámh,
Codail, a stóirín, go lá.

Cé tá níos sona ná thú?
Scíth agus súgradh, a rún!
Mil agus bréagáin go leor
Cóiste galánta don ród!
Gach ní i gceart is i gcóir
Gach ní faoi réir duit, a stór.
Cad tá i ndán duit, a ghrá?
Codail, a stóirín, go lá.